KLAR PARAT START!

2018-08-30

Jeg hedder Karina og jeg ved ikke hvad der gør mig glad. 

Sådan startede eventyret. Jeg vidste hvem jeg var, hvor jeg kom fra og hvem jeg elskede. Men jeg tror aldrig, at jeg er stoppet op og spurgt, "Elsker jeg mig selv?" 

Det er et skræmmende spørgsmål, som mange af os glemmer og måske endda ikke engang tør, at spørge os selv om. For gad vide hvad vi ville svare? 

Vi har alle en tilbøjelighed til, at lægge låg på nogle sider ved os selv, som vi synes er knap så flatterende eller accepteret i de kontekster vi begår os i. Men hvorfor gør vi det? Og hvem bestemmer om disse sider bør være accepteret eller ej? 

Det har taget mig lang tid at finde ud af, men nu kan jeg svare på det. Det er DIG og kun dig, som kan bestemme, hvad der skal låg på og hvad der skal ud af kagedåsen og frem til hele verden. 

Jeg kan idag kigge på mig selv og sige at det er okay, at være glad for sig selv. Det er okay at elske sig selv. Det er okay at føle selvrespekt og være stolt af sig selv. 

Det er okay at være mig selv!

Jeg håber også, at du husker, at være dig selv og at du kan svare på spørgsmålet: Hvad gør dig glad?"

- Karina Toft Riske

© 2018 Worlds Collide. Alle rettigheder forbeholdes. Mostkindfull step by step, est. 2018, CVR: 39357534, Denmark, Jan Lund & Karina Toft Riske. 
Drevet af Webnode Cookies
Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang